Σε αυτή την φωτογραφία είμαι εγώ, αμέσως μετά την τελευταία προπόνηση του προγράμματος bodycompass πριν από ακριβώς μια εβδομάδα.
Εσείς δεν το βλέπετε, αλλά σε αυτή την εικόνα αποτυπώνεται για μένα το αποτέλεσμα μιας απόφασης και της προσπάθειας που την ακολούθησε.


Για το πρόγραμμα των κοριτσιών άκουγα εδώ και πάρα πολύ καιρό από διάφορες φίλες, αλλά ήμουν βέβαιη ότι απλώς δεν το είχα ανάγκη. Μέχρι που ο χειμώνας που πέρασε με αποτέλειωσε σωματικά, άρχισα να έχω πάλι κρίσεις ιλίγγου, μυοσκελετικούς πόνους και το διαρκές αίσθημα ότι ήμουν φουσκωμένη, ακόμα κι όταν δεν έτρωγα τίποτα. Όταν ξεκίνησε η Σαρακοστή είχα ήδη αποφασίσει πως θα άλλαζα πολλά πράγματα, αλλά μόνη μου δεν λειτουργώ πάντα αποδοτικά. Έτσι, όταν είδα πως ξεκινούσε ομαδικό πρόγραμμα έστειλα μήνυμα στην Γιούλικα
και το ταξίδι ξεκίνησε.

Τι κέρδισα

  • Μενού νόστιμα, με συνταγές απλές και χορταστικές. Τόσο το κανονικό, όσο και το νηστίσιμο μενου ήταν υπέροχα. Οι συνταγές έχουν ενταχθεί στα μαγειρέματά μου και αυτό από μόνο του είναι κέρδος.
  • Ρεαλιστικές προσδοκίες : η Γιούλικα και η Μαγδαλένα ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς τις δυνατότητες μας. Ξέρουν για τον αρχικό ενθουσιασμό, την κούραση, τις έκτακτες περιστάσεις, τις απογοητεύσεις. Δεν μας εξαντλούν σωματικά, αλλά μας εκπαιδεύουν να ξαναμάθουμε να τρώμε με σωστό τρόπο, απ’ όλα. Και για μένα αυτή η εκπαίδευση ήταν καταλυτική. Συνειδητοποίησα πόσες λάθος διατροφικές συνήθειες είχα αποκτήσει, έκοψα μερικά απλά αλλα βασικά πραγματάκια, όπως για παράδειγμα η ζάχαρη και το γάλα στον καφέ, θυμήθηκα βασικές αρχές της φυσιολογίας του σώματος. Και αυτό με βοήθησε να κάνω την προσπάθεια με επίγνωση και το κυριότερο, τώρα που τελείωσε το πρόγραμμα να συνεχίσω να κάνω όσα έμαθα.
  • Τα γλυκά πλέον είναι για μένα κέρασμα και όχι εξάρτηση. Έτρωγα κάθε μέρα πολλά γλυκά. Η χαρά, η κούραση, η ξεκούραση, το άγχος είχαν παρέα ένα γλυκάκι. Δεν έχει νόημα να κάτσω να το αναλύσω, αλλά είμαι χαρούμενη γιατί δεν το κάνω πλέον αυτό και δεν αισθάνομαι καν την ανάγκη του γλυκού καθημερινά. Απολαμβάνω πολύ περισσότερο τις φορές που τρώω γλυκό.
  • Έκανα απίστευτη άσκηση στην αυτοπειθαρχία. Όταν είσαι μια ζωή αδύνατη, το να μην τρως ό,τι θες όποτε θες είναι μαρτύριο σχεδόν. Αλλά είναι και η καλύτερη άσκηση, ακόμα και σε πνευματικό επίπεδο. Ειδικά τις πρώτες εβδομάδες, που συνέπεσαν με το Πάσχα και όλες εκείνες τις μαζώξεις, τα φαγητά, τα μεζεδάκια και τα γλυκά, ήταν πολύ μεγάλο σχολείο για μένα. Μπορώ να βεβαιώσω ότι δεν το μετάνιωσα και επίσης ότι πέρασα εξίσου καλά κι ας μην έφαγα του σκασμού.
  • Η γυμναστική έγινε φίλη μου. Με την γυμναστική έχω μια σχέση περίεργη. Την αγαπώ, αθλούμουν από μικρή και πάντα ψιλοέκανα προπονήσεις στο σπίτι. Ένα διάστημα πήγαινα και στο γυμναστήριο, αλλά με εκνεύριζε ότι δεν υπήρχε καθοδήγηση από κανέναν, οπότε προτιμούσα να κάνω ό,τι μπορούσα στο σπίτι. Άλλοτε τα κατάφερνα και ήμουν συνεπής, αλλά συνήθως όχι. Αυτό που έγινε με τις προπονήσεις της Γιούλικας ήταν ότι βρήκα όσα έψαχνα τόσο καιρό: καθοδήγηση, ενθάρρυνση, παρακίνηση, ενδιαφέρον, ποικιλία και κυρίως μπορώ να τις κάνω όποτε θέλω στο σπίτι μου. Μέσα από την υποστήριξη στην ομάδα, τα κείμενα που καθημερινά μοιραζόταν μαζί μας, αλλά και τα ίδια τα βίντεο των προπονήσεων, που είναι αναλυτικά, επεξηγηματικά και πολύ παρακινητικά, κατάφερα να μείνω συνεπής, αλλά κυρίως να συνηθίσω να γυμνάζομαι. Περιττό να πω πόσο μου φτιάχνει η διάθεση, πόσο χαλαρώνω και αποσυμφορίζομαι μετά από κάθε προπόνηση.
  • Το ομαδικό πρόγραμμα με βοήθησε πολύ στην προσπάθεια. Προσωπικά λειτουργώ πολύ πιο αποδοτικά μέσα σε μια ομάδα. Το γεγονός ότι είχαμε καθημερινή επαφή τόσο με τα κορίτσια που το συντονίζουν και μας έλυναν όλες τις απορίες, όσο και το ότι μαζί με πολλές ακόμα κοπέλες κάναμε μια κοινή προσπάθεια, μου έδινε ώθηση και ενθάρρυνση, ακόμα και τις πολύ δύσκολες μέρες. Επίσης, για μένα πολύ σημαντικό ήταν ότι οι ασκήσεις που έχουν οι προπονήσεις είναι κλασική γυμναστική, χωρίς άλλες προεκτάσεις ή επιρροές. Το εκτίμησα ιδιαίτερα αυτό.
  • Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Οι έξι αυτές εβδομάδες συνέπεσαν με μια απίστευτα δύσκολη και απαιτητική περίοδο. Παρόλαυτα, ακριβώς επειδή το πρόγραμμα είναι ρεαλιστικό και βασικά σε μαθαίνει να τρως σωστά, κατάφερα και εφαρμόζοντας τις συμβουλές που μας έδιναν, να τρώω σωστά ακόμα και τις μέρες που δεν είχα χρόνο ούτε για μαγείρεμα.
  • Νιώθω υγιής και έχω διάθεση για άσκηση σε όλα τα επίπεδα. Κι αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό από όλα.

Εξωτερικά ίσως να μην φαίνεται μεγάλη διαφορά, παρότι εγώ ξέρω πόσο πολύ άλλαξε και η εξωτερική μου εμφάνιση. Οι φωτογραφίες που υπάρχουν στο site από κοπέλες που έχουν συμμετάσχει, μπορούν να σας δώσουν μια ιδέα για τα αποτελέσματα. Αυτό όμως που κρατώ περισσότερο από την εμπειρία αυτή, είναι πως ξαναέμαθα το σώμα μου, απέκτησα μια υγιή σχέση με το φαγητό και απέκτησα ένα μεγάλο εφόδιο άσκησης – σωματικής και πνευματικής. Η εγκράτεια στο φαγητό είναι μια αρετή παραγνωρισμένη, που συχνά την ξεχνάμε ακόμα και στις νηστείες. Κι όμως, είναι πολύ σημαντική και με πολλές προεκτάσεις. Επιπλέον το να φροντίζουμε το σώμα μας, χωρίς υπερβολές και υστερίες, είναι επίσης μια αρετή παραγνωρισμένη και θα έλεγα πολύ παρεξηγημένη. Για να μην παρερμηνευθούν αυτά που γράφω, λέω σαφώς ότι σημασία δεν έχει πόσα κιλά είναι κάποιος, γιατί το ιδανικό βάρος ποικίλει ανάλογα τον άνθρωπο και τις περιστάσεις. Σημασία όμως έχει να ακούμε το σώμα μας, όταν μας δίνει σημάδια πως κάτι δεν πάει καλά.

Κλείνοντας θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και στα δυο κορίτσια του Bodycompass την Γιούλικα και την Μαγδαλένα, για την ενθάρρυνση, τον πάντα καλό λόγο που είχαν να πουν, τις συμβουλές και τις παρατηρήσεις τους. Η οργάνωση είναι άψογη και η δουλειά που γίνεται πραγματικά εξαιρετική. Επίσης, επειδή οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά, θέλω να πω πόσο μου άρεσε που στα βίντεο των προπονήσεων, η Γιούλικα έκανε όλες τις επαναλήψεις και όχι μια δυο φορές, μόνο για να μας δείξει την άσκηση.

Αν κι εσύ θες να κάνεις ένα δώρο στον εαυτό σου, σου προτείνω να δοκιμάσεις το πρόγραμμα των κοριτσιών. Είμαι σίγουρη ότι δεν θα το μετανιώσεις!

Σας φιλώ!

Υ.Γ. Σε κάθε περίπτωση πριν από την έναρξη οποιασδήποτε δίαιτας ή γυμναστικής, καλό είναι να συμβουλευόμαστε τον οικογενειακό μας ιατρό. Σε περίπτωση ειδικών θεμάτων υγείας ή μυοσκελετικών προβλημάτων αυτό είναι απαραίτητο.

Leave A Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *